Då kör jag

Jag har blivit utmanad av ÅM!


Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (check).
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Ok, let´s go!
Blir inte lätt det här.....

1. Jag är sjukt morgontrött! men det är inget nytt och inte heller ngt som ni inte hört förut. ;)

2. Jag är fruktansvärt envis, har svårt att erkänna ett fel eller misstag. Men det beror på vad det handlar om, och vem jag har diskussionen med.

3. För att inte glömma mitt pendlande humör, tycker synd om M ibland. Men det är ett av tillfällena som jag inte kan vika mig. Måste sitta en skruv löst på den hjärnhalvan.

4. Jag är ganska så känslosam, lipar till lätt för allt och inget. Men ser det som en ganska fin egenskap, i vissa fall. :) 

5. Jag är grym på att massera, de ni! :D (Äntligen ngt positivt att skriva om mig)
Och inte så dum på att handera symaskinen, synda bara att tiden inte räcker till.
Vill så mkt, men hinner inte.

6. Sedan är jag faktiskt rätt så duktig på att klara mig själv med både det ena och det andra. Har INTE tummen mitt i handen, förutom då det gäller datorer och krångel. Då vet jag bara en sak, på/av knappen!

7. Har alltid varit en linslus, och det går långt tillbaka i tiden. Men kanske aldrig riktigt erkänt det..
Det syntes om inte annat när jag var yngre, så fort Pappa dök upp med filmkameran så var jag där.
favorit frasen var alltid "se du mä?"
hahaha! gick närmre och närmre kameran och repeterade samma sak hela tiden, till slut fick pappa be mig sluta.
Jag menar, hur kul är det att titta på. Men för en liten ongskrövel så var det skitskoj!
Idag kör jag inte samma grej, men lite linslus är jag nog allt, om jag ska erkänna.

(8. slänger in en bonus.. jag älskar choklad, verkligen ÄLSKAR)

Sådär ja. Sju saker om mig +1.

Vilka ska jag nu utmana...

Josefina

Anna

Therese

Kicki

Schander

Mia

Eva-Lotta

Jahapp, det var 7 st. som jag tror inte redan åkt på detta.
Får se om det är ngn som "orkar" anta utmaningen.
Hoppas det, alltid kul att läsa!

Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Johannes Schander

nu har jag typ svarat på din utmaning ^^



2008-10-21 @ 23:10:33
URL: http://schander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0