5X5

Utmanad av Lina, då kör vi!

Fem saker i min frys :
Torsk, kyckling, Jäger, grönsaksmix, kaffe (Bjudkaffe till Mamma och Reidar, när dom kommer på besök ;))

Fem saker i min garderob :
För små Jeans, leopardtights, klänningar, cardigans i flera färger och för lite underkläder

Fem saker i min väska :
Börs, nycklar, hårspray, kam och mobilen

Fem saker i min bil :
Cd-skivor, ngt gammalt kvitto från Donken. Men i bagaget har jag: Smutsiga hästtäcken, motorolja och sämskskinn 

Fem saker i mitt badrumsskåp :
Parfymer, deo, min underbara ansiktskräm från Biotherm, BUS och tandtråd.

Jag utmanar alla mina läsare att skriva sin egen "fem gånger fem" lista i sin blogg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0