Sjutton också

Tiden går så fort! Ok, det brukar jag påpeka ganska ofta, men nu är det värre!
Jag hinner nästan inte fatta vad det är för dag, fasen snart är det ju första advent.
Den är ju här på en grisblink...

Jobbet bara flyter på, och jag stormtrivs!

Helgen var kanon, trevlig fest, härliga människor.
I ett svep var helgen förbi.
Det som tynger mig lite nu är att jag ska jobba 12 dagar i rad, men det funkar nog.
Bara jag ger mig f*n på det, money money money.
Kommer väl till pass nu kring jul.

Ska försöka mig på gymmet innan jobbet, måsta komma igång med den rutinen nu.
Kan ju inte falla ur helt, och tappa allt som jag kämpat så hårt för tillsammans med Isa.
Vi som var så duktiga, tur att iaf en av oss håller igång, och det är ju inte jag som ni förstår.

Åter till CSI

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0