Öka öka

Det fick jag göra idag på träningen.
Öka, minska, öka öka öka, minska, and so on.

Gick bra, fick höra att vi gjort framsteg. Jag är mer rapp i mina hjälper, inte lika "okoncekvent".
Ska jobba mkt med grund hjälperna nu, så jag får igång bakdelen på honom.
För utan bjudning så är det ingen mening att göra massa skolor.

Det blev ett intesivt pass, men sjukt kul! :)

Nu blir det till att träna på detta till nästa vecka, då ska vi visa att vi gjort framsteg igen!

Veckan närmar sig sitt slut, men inte blir det vila i helgen, jobb jobb jobb.
Men det ger ju som sagt pengar!

Nu känner jag mig fattig....

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Josse

det går piss på swe. pratade med freddie idag, och han ville inte ens berätta vad dom sålde för idag. Men det var mindre än 4000 iaf. Belle hade det, och vi hade 3000. Så vi får la se.. :D han var inte glad för fem öre :D .. Spännande ha?

2008-11-14 @ 22:06:03
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0