Kul

Har haft en toppen dag, en massa nytt att ta in.
Nästan lite för mkt, så jag har nog glömt hälften, nästan.
Har känt mig lite som en praktikant, man vet inte alls vad man ska ta tag i eller hur man ska göra ngt.
Men det är skönt att jag är inte helt ensam om att vara ny, Angelica sitter i samma båt.
Ingen av oss vågar svara i telefonen ens, tänk om man får en fråga man inte kan svara på.
Tycker inte om att känna mig som ett fån i ena änden av luren.

Kassan är det inga problem med, men medlemsregistret fasar jag för.
Eller rättare sagt, programmet där man registerar alla medlemmar, bokningar m.m.
Längtar till efter jul, då har jag nog mer koll på läget.

Längtar till morgondagen, massa mer att ta in och lära mig.

Ridningen gick inte allt för bra, ser fram emot träningen på onsdag.
Jag behöver Bettans hjälp!

Blir en tidig kväll, och tidig morgon.
Ska försöka in en sväng på gymmet innan jag börjar jobbet.

Hoppas ni haft en bra måndag, det har iaf jag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa..=) börjar den 1 december! hurra!

kram kram

2008-11-03 @ 22:01:50
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/
Postat av: Josse

Fy fan så skoj för dig.. Det är alltid värst i början, men det går ju alltid över. Tur att du har en person i samma sits, underlättar lite... Vi var och såg Låt den rätta komma in. ville inte du se den?

2008-11-03 @ 23:38:16
URL: http://jossesplace.blogg.se/
Postat av: Josse

Mmmm den var jätte bra. Men har du läst boken?

2008-11-04 @ 08:20:59
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0