Fredag

Äntligen fredag, alltid lika skönt med dessa dagar.
Jobbar i helgen, men det gör mig inte så mkt. Det är ju PENGAR!!

Fick en chock när jag kollade kontot igår, i am happy!

Ridningen igår gick inte alls bra, men jag är fortfarande taggad till tusen.
Blir alltid det när Bettan ridit, och jag har fått se hur fint han kan gå.
Han kan, det gäller bara att jag också kan.

Ska vikariera på ett spinningpass 16:45, sedan blir det stallet och ett ridpass, natta hästarna och därefter hemåt för en pizza. Lite film och mys, isäng i vettig tid för att orka upp i morrn och ett arbetspass på "Ljuset"

I morgon kväll bir det julpyntning inför advent! Så mysgit så..

Saknar mina kära vänner hemma, ni ska veta att jag tänker på er, ofta!

Nu ska jag fortsätta jobba.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

VAD HÄRLIT MED LÖNEN

KRAMISAR

2008-11-29 @ 00:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0