Slut..

på jobbhelgen! skönt!
Har faktiskt gått väldigt fort, men det beror väl påa tt jag haft fullt upp både igår och idag, Gillar löningshelger! :)
Men eftersom många får lön i morrn och 27:e så blir det en bra helg nästa helg också.

Fint väder har det varit hela helgen, som min förra jobbhelg. Men nu hoppas jag det håller i sig till nästa helg. Då blir det släktträff hos M:s syster, trevligt trevligt. Så eftersom vi ska vara ute, får det gärna vara varmt och strålande sol.

Precis kommit hem från spinningen, duschat, ska fika och sedan smaska i mig ett muffins, med choklad och dajm på. MUMS!

4½ vecka kvar innan jag är på väg hem till kära Norrland. Gud så jag längtar!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Christina

vad är det för tyg på klänningen?? Det syns som att det är satin???

2008-05-27 @ 13:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0