Närgången..

Varför ska endel vara så himla närgångna, främmande människor alltså.
This is my space! Håll lite avstånd tack!

Var med om en jobbig kund idag, skulle hjälpa honom med en skjorta. Så fort jag backade undan lite, så kom han närmare, heeela tiden, klarar inte av sånt!

Flåsa mig i ansiktet, gör det!

Fler än jag som ogillar det?

Annars har dagen varit ok, har bara kännt mig trött och hängig. Behöver muntras upp!
Men det lär inte hända nu, dagen är över, skönhetsömnen vankas.

ZZzZzz

Kom på en annan sak! Såg bonde söker fru! Fan, hästbonden med värsta fina gården. Där vill jag bo!
Kan man vilja ha ngt mer om man bodde så? nä, tror inte det.

My dream place!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0