helgen som var...

Hade pappa och Joel på besök! Helgen gick alldeles för fort, vi shoppade åt god mat och hade jätte kul.. Blev riktigt tomt på söndagkvällen.. Fick födelsedagspresenter av pappa i förskott, en digitalkamera och ett Milajki halsband! Riktigt fina grejer.

Annars så rullar vardagarna på som vanligt, var ute på en promenad i morse, riktigt härligt i detta underbara väder! Nu ska jag göra mig i ordning för att börja bege mig mot jobbet, börjar 15, men ska fixa en nagel som börjat lossna kl 14.

Före det en sväng på Åhlens, mamma tipsade om snygga balkonglådor i zink. Precis som jag vill ha.

Kom på en sak, glömde säga det till dig Lina, har fått stallplats nu! :) från 1 augusti.
Skönt att slippa tänka på det, nu är det klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0