Påsken

har passerat, och den spenderade jag hemma! Så härligt! :)
Synd bara tiden går så fort, men det var jätte kul att träffa er alla! :) som jag hann träffa..
Men det smäller bara till så är det storumandagarna, och då kommer jag hem igen.

Det tog verkligen emot att åka tillbaka den här gången! men nu sitter man här, och vardagen är tillbaka.

Har gått minst 10521 steg idag, stegräknaren hängde sig och stod och blinkade, så det fattas endel steg.
Men det är inte dumt, för man ska ju helst gå minst 10000 steg/dag.

nä, nu ska jag fortsätta se Grey's Anatomy. och sedan betala räkningarna.

Kommentarer
Postat av: vicky

Detsamma gumman=) det var så kul att träffa dig.Och det ska bli så kul att du du kommer upp lite längre till sommaren.Roligt att du bloggar då kan man hålla sig lite uppdaterad=)Sköt om dig .puss å kram.

2008-03-27 @ 10:01:25
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0