Klant

yes, det är mitt andra namn!

kan inte annat än skratta, alla ting "hoppar" på mig som Reidar säger! :)

På jobbet går jag in i ställningar och bord, här hemma smäller jag in skallen i kylen när jag skulle öppna frysen... hahaha! böjde mig ner för att titta in i frysen som man gör när man öppnar den, men tro inte på fan att jag öppnade kylen istället, pang in i skallen! och frysen tar man ju i för att öppna, så det blev en regäl TJONG i skallen!
Fick mig ett gott skratt! :)

Slår skallen i bilen, bord, skåp... ja, allt nuförtiden.. är en riktig klant!

men annars är det lurre här, har vait på gymmet som vanligt.
I morrn blir det till å packa, och på onsdag kväll bär det äntligen av, nu längtar jag hem!

Lunch med MG på torsdag, om ngn fler vill hålla oss sällskap så är det fritt fram! eftersom jag är hemma så kort tid, så skulle det vara kul å slå flera flugor i en smäll! ;)

En skön remix på My Cool med Adam Tensta och Dr Alban!

http://www.youtube.com/watch?v=wzPF1fYIp8Q&feature=related

Vet inte hur man lägger in den så ni kan spela upp här på min blogg, men en länk funkar ju åxå.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0