.........

så härligt att vara hemma.... mkt har hunnit hända, och har även fått hjälp från oväntat håll!

jag är helt övertygad om att Erika hjälpte mig på vägen upp, för telefonen kan helt enkelt inte ringa upp till sig själv!
Men det hände mig... var ruskigt trött och så plötsligt ringer telefonen, hade på mig mitt headset, så jag tittade inte på displayen utan svarade bara.. ingen i luren.. tog då upp telefonen för att se vem det är som ringer mig, till min förvåning så står MITT mobilnr i displayen!
la på luren och satt som ett frågetecken.. sedn piper telefonen och så har jag ett mobilsvar från mitt nummer. i samtalslistan så har jag ett missat samtal från mitt nummer och ett mottaget.. hur skumt är inte det?
tänkte inte så mkt mer på det, men nära jag, maria och lina satt på akkan och pratade om det så slog det oss.. Erika!

.....oerhört saknad och älskad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0