Vacker, inlines

Nej, jag är inte vacker när jag åker inlines... men kul är det! första turen för i år kördes igår med Isa.

Men fick däremot höra att jag var vacker igår på väg till jobbet!
En kille, inte fullt så hunkig dock, frågade om jag hade en cigg, självklart svarade jag nej.
När vi passerat varrandra ropade han; förresten, vad vacker du är. Inte varje dag man hör ordet Vacker!
En komplimang är alltid en komplimang, oavsett vem det kommer från. Men det där var nog den mest spontana jag fått.
Förgyllde min dag lite, självklart tackade jag honom i farten.

Började dagen med att kliva upp 06:00, fika, promenad till gymmet, lytfe skrot, promenad hem.

Nu ska jag göra mig klar, sedan bär det av till frissan, äntligen! ska bara toppa håret. inget drastiskt, men det känns att topparna är slitna.

Men först blir det ica, hämta ut paketet från forever21, spännande. Måtte allt passa!

Ikväll blir det SATC Maraton! Me like! Biopremiär på lördag, måste hitta ngn att se den med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0