Storumandagarna

Så var årets helg avklarad! Jag har haft grymt kul! Kände inte alls för att åka till västerås igen, ville vara kvar ett tag till.
Men jobbar bara två veckor till, innan jag beger mig hem igen.

Har strosat runt på marknan fredag, lördag och söndag. Hotellet på fredagkväll och Dansgalan på lördag (utan Perrelli) riktigt synd! Som jag sett fram emot det, men men. Det går väl fler tåg :)
Träffat massor med vänner, bekanta och gamla klasskompisar. Det är ju faktiskt en av höjdpunkterna!

3-års kalas hos min älskade gudson Neo, i fredags. Så stor han har blivit!

Allt som allt så har helgen varit kanon!

När jag kom hem igår så hade M köpt en present till mig. Sex and the city skolådan, så nu har jag alla avsnitt från serien! snacka om att jag kommer sitta klistrad framför den :) Precis vad jag velat ha.
Det blev en kväll med ngr avsnitt igår. Och nu ska jag äta frukost, se på ett avsnitt, sedan börjar jag jobbet kl 13.

Ha en toppen dag!


Kommentarer
Postat av: Josse

Härligt att få komma hem.. :D

Jag som precis skulle till och berätta att jag fixat sex and the city! Men nu har du ju läget under kontroll! Dont need my services anymore :D ..

Är du hemma till power meet med andra ord? :D

2008-06-30 @ 18:45:59
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0