Seg..

och mör i kroppen och knoppen.. Härlig träning igår, eller hur Vickan! ;)

Orkar inte göra ngt idag.. blåser en massa ute, så jag kör en vilodag idag.. Men då får jag ta iegn det på lördag, som är min riktiga vilodag. För nu kör jag upp en högre växel!
Gymmet i morrn, sedan springa med vickan. Måste fixa hit min cykel snart, så jag slipper slösa på bränslen för att ta mig mellan gymmet och spåret... blä! är för snål i längnden..
Inte bra för naturen heller.

Ska se vad jag ska beställa från Forever21, är rädd för att det blir för mkt.

Nu vankas middag, sedan Desperet, blir kanske lite fotboll sedan... om jag ids.. :)

2 veckor och 2 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0