Ny lgh

Jag behöver en ny, och ja ni läste rätt! JAG... varför?


Jo, jag behöver en Walk-in-closet!
Det bokstavligen talat väller ut kläder, lådorna går icke att stänga, och jag är less på lådor! Vill ha allt hängades på galgar. Det är inte tillräckligt med det lilla utrymmet i garderoben som jag har.

Sedan vill jag ha en stooor spegel, har inte en vettig helkroppspegel! Börjar bli lite smått less på det nu.

Mkt man vill, men känns omöjligt att fixa. För man kan ju inte köpa en ny lgh bara för det, eller? ;)

Nä, det får väl bli en rensning av garderoben...
Jag som har så svårt för att kasta saker, -"den tröjan kan ju vara bra att ha ngn gång".

Men den dagen det blir Villa, Volvo, Vovve, så ska jag ha en stor walk-in-closet.
Då rymms alla mina älskade kläder, skor och väskor!

Allt från forever21 passade. Tog lite kort, men batterierna dog.
Så bilder kommer, alla tagna framför en av mina "enorma" speglar. 

Trevlig Midsommar!

Kommentarer
Postat av: christina

Men skojja inte... Min tvättkorg är full plus golvet på sovrummet och garderoben går knappt stänga... Har tänkt städa den i typ en månad men det är alltid nåt annat man "måste" göra.. :P Som ikväll, så ska jag ut och springa istället, så då "hinner" jasg inte.. haha.. men jag måste innan vi åker, för jag vet inte vart jag har alla kläder.. hiihi, när åker du hem stensele???

2008-06-19 @ 20:17:02
URL: http://kiks.blogg.se/
Postat av: Lina

Du kan rensa och ge kläder till mig - blivande student. Läs fattig!

2008-06-20 @ 02:45:48
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0