Hästar och peppsnack...

Då har man hittat en ny stallplats.. 300 kronor billigare, mysigare och helt rätt!
Tack vara kära M, utan honom skulle jag inte fått den, inte ens vetat att den fanns!

Kommer självklart bilder när det närmar sig inflyttning. Än är det ngr månader kvar, längtar som bara den!

Har pratat med pappsen och lillebror, längtar alltid hem när jag pratar med dom! :) Och Lina också för den delen ;)
Har iaf kört ett peppsnack med J i 1 timme, nu jäklar! Eller hur joel! :)
Ska bli så spännande å se.

Sista spinningpasset innan hösten, så nu är jag ledig från det i 8 veckor.. skönt att få ladda om, och fokusera på nya passet.

Nä, nu ska jag krypa isäng, natti natti.

Hoppas du kommer Lina. skulle vara såååå kul!


Kommentarer
Postat av: Lina

Han står nog på bete tills i slutet på juli kanske. Vet inte, det beror på hur tjock han blir :)

Har inte bestämt mig än om midsommar, men ska göra det imorgon!

2008-06-17 @ 13:40:07
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: anna

henke o Sofia =)

2008-06-17 @ 14:57:55
URL: http://annaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0