Ensam..

på nätterna, M har börjat jobba natt. Sover inte alls bra själv men jag vänjer mig efter ett tag, då det inte är första gången han går natt. Men det är alltid lika jobbigt innan jag vant mig. Så nu får jag sova ensam i ngr månader.

Väntar fortfarande med spänning..... ringde ett okänt nummer idag, tänkte tanken, kanske kanske..
Men det var "bara" orförande i föreningen där vi bor. En ledig garageplats, får se om vi tar den.

I morrn är det tuffa dagen. Men är ju ledig både torsdag och fredag i veckan, då det är stängt på nationaldagen. Så det blir som en ledig helg, det känns bra.

Annars så rullar det på som vanligt här, 3½ vecka kvar innan jag är hemma i norr. Tiden går så fort, (som jag alltid påpekar) och det är ju på både gott och ont.

Lina, DU är grym, glöm aldrig det! Det är få som vågar stå för sina åsikter, det har dom själva bevisat.
Men det är du som vinner på det i längden, utan tvekan!

john blund väntar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0