Skor, väska och annat..

Slutade 15 idag, riktigt skönt!
Direkt efter jobbet åkte jag och M ut till hans päron, han skulle fixa med bilen och jag kände inte för att sitta hemma själv.

Blev bjudan på middag och efter det åkte jag och Carola (M:s mamma) till skopunkten, Tati och Ica maxi.
Fick med mig ngt från varje butik, och hör å häpna, en ursöt väska från Maxi! Betalade endast 79kr för det, det kallar jag fynd!



Sedan en t.shirt för 49kr på Tati. Inte så märkvärdig, men alltid bra att ha!
Två par skor på punkten, vi köpte tre, men jag fick två.
Inte nog med det, jag behövde inte ens betala för ena paret! Hon är så snäll svärmor!

Dom svarta gör sig bäst på foten, riktigt nice!



Sedan så vill jag gratta 1-åringen på födelsedagen. Men nu så har ju klockan passerat tolv, så det blir i efterskott. 

 

I morrn är jag ledig, gött de! Skiner solen blir det solstolen, annars åker jag till Eskilstuna och hälsar på brudarna i butiken där. :) Hur det än blir med vädret så är jag sysselsatt!

Sängen nästa, ZZzzz


Kommentarer
Postat av: vicky

Noel säger tack=)va roligt det var att hinna ses när du var hemma=)kram

2008-07-03 @ 07:05:11
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se/
Postat av: Josse

skit söt väska ju.. avis! :D

2008-07-03 @ 16:13:23
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0