One day out of town

I morgon bär det av mot Eskilstuna, lunch med Moa, träffa Anna och så lite fönstershoppning.
Kanske slinker det med en och en annan påse med ngt inhandlat. Vi får se...

Såg the happening ikväll, mina skor avböjde daten. Eller rättare sagt, my mind.
Men men, ibland måste man få krypa ner i soffan med sin kära och mysa.

Filmen var inte ngt jag rekommenderar. Tanken bakom var bra, men resultatet blev en otydlig film.
Man kunde aldrig komma underfund med vad som egentligen hände.
Sista 15 min var nog det bästa, då fattade man ngt.

Börjar ta mig ur vågen, känns inte lika djupt ner längre... men ngt fattas fortfarande, får se hur detta slutar.

Gymmet 7 i morrn bitti, jag ska inte försova mig den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0