Kvällen

Hade väldigt trevligt ikväll, varför gör man inte fruktsallad oftare?
Det är ju så jäkla gott och enkelt.
Men nu kommer det ta lång tid innan vi ses igen, jag och Isa, har siktat in oss på 31juli.. Ska försöka hinna ses innan hon drar sista flyttlasset härifrån.

Iaf så snackade vi skit och såg SATC, är inne på säsong 4, 6st avsnitt avklarade.

Sitter och blir lite sådär småkär som man alltid blev när man var yngre..
Jag minns Titanic, var så förtjust i Leonardo!
Och nu, ikväll, så är det Aidan... so sweet.. så kul.. :) hihi

Lite halvtaskiga bilder på mina gardiner... är inte så haj på å fota, men men..

       

Det första är taget i sovrummet, och det andra i köket.
Ville egentligen ha ngr vita med diskreta mönster, gärna transparenta med vitare mönster.
Men icket det, endera var dom svindyra (249;- för EN längd på Indiska) eller så var dom slut.
Så det får duga med dom här så länge, betalade bara 200 för båda och då är dom helt ok.

Känner mig lite krassligt i halsen, så det blir sängen nästa.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Josse

Fina gardiner. :D

2008-07-12 @ 09:54:05
URL: http://jossesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0