Fredag

Hej på er.

Äntligen kom solen! Har legat och sola hela dagen på Lapplaya (badplatsen i Gunnarn) med Emma G och Lina.. Helt underbart, saknade bara en stol att sitta på. Gräsmattan är inte så mjuk, men det gick ändå.
Fika, surra och hade riktigt trevligt, dock blev det inge badande för mig, way to cold.

Igår var vi och kikade på ngn fors, men med mitt minne så kom jag inte ihåg vad den heter. Utanför Lycksele ligger den iaf, och kul var det. God lunch och toppen väder.

Bara 6 dagar kvar i sköna norrland, så nu ska jag ta tillvara på varje dag! Hoppas bara vädret fortsätter såhär!

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Den heter Mårdseleforsen och ligger utanför Åmsele... Vindelälven är det =) Haha...

2008-07-25 @ 17:34:42
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Anna

hej fanny! skönt o höra att du har det bra :) du e lite seg med uppdateringarna här på bloggen, men har man semester så har man ;) nästa fredag är min sista arbetsdag på swe, så antar vi inte ses innan :( Kramar anna

2008-07-27 @ 13:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0