Dagens bästa

Det stod helt klart Petra och Mattias för!

Står och larmar kläder vid kassan, tittar upp för jag ser i ögonvrån att det kommer ngr mot mig.
Till min stora förvåning är det dom! :)
Storumanbor i Västerås, det händer inte varje dag! Riktigt kul att se ett känt ansikte för en gångs skull, och inte bara stammisar.
Så vi pratade lite smått ett tag, blir en fika till veckan.

Isa kommer över snart, vi ska äta lite fruktsallad med glass och snacka skit.
Kommer inte hinna träffa henne nå mer innnan hon flyttar, eftersom jag är borta hela juli.
Fasen också, min buddy!

Städa som en kollibris vingar i morrn, sedan är det bara packning kvar..
Eller lägga allt i väskor, har tvättat och gjort "små" fina högar, redo att packas ner.

Har inte fattat det än, men nu har jag äntligen semester!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0