Nya inköp.


Nu när jag har ny mobil (K850i) så tänkte jag att jag ska försöka hålla den repfri länge! Med tanke på att den är högblank hela telefon. varje fingeravtryck syns, så om det bli en reva på den så syns det direkt. 
Och om man kikar på mina gamla mobiler, så förstår man varför jag resonerar såhär. 
har alltid mobilen i jackfickan eller handväskan, tillsammans med nycklar!!! det säger allt!
Men nu är min pärla skyddad av denna lyxiga och snygga "mobil väska"



Sedan har jag inhandlat en ny topp till min (sprängfyllda!) garderob. Självklart från jobbet, av märket G-Star.
I like it a lot! man får lagom fin klyfta i den. :)
har den vit/brun randiga.



Ska nog köpa en marinblå tröja senare, om jag får kvar lite pengar.
För övrig så är det marinblått som gäller i vår! Hett hett hett.. ;)

Idag var det en toppen dag på jobbet! ska fira med en kall och god cider.... mums!!

trevlig lördagkväll kära läsare


Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg mobilväska, jag vill oxå ha!!!!

2008-02-03 @ 09:44:51
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0