Mina kommande måsten

Har kikat på den är på hm.se ett tag nu, och insett att jag bara måste ha den!
Spara spara spara pengar...


Sedan om ni har en pojkvän som är totalt ointresserad av allt som heter kläder och mode.
Helst går han runt i mjukisbyxor och luvtröja och rynkar på allt som heter dressat. 
Då kan jag rekomendera den här! helt ok, snyggare än en vanlig luvis.
 


Nattsuddaren är fortfarande uppe, men ni har fått lite nytt att gotta er i! :)
Cidern börjar bli tom, och sista chokladbiten slinter snart ner.. ganska skönt med en slapp lördag kväll helt ensam hemma..

Enjoy


Kommentarer
Postat av: Katti

Ibland är det mysigt att vara hemma själv, iallafall tills det inte blir så sent, men jag måste nog erkänna att jag är rätt sällskapssjuk av mig så helst vill jag ha sällskap :)

2008-02-02 @ 23:13:57
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0