Städkväll & glögg

Ikväll var det stallets tur att få en städomgång, hela gänget fixade och donade (saknade bara Vicky).
Avslutade allt med gott julfika, mackor, skinka, jumust och glögg. Smaskens!

Fick oss många härliga skratt, åkte hem med en vinare, choklad och en bock i kassen.
Gulliga Ingela gav oss det i julklapp.

Blir nog Solbacka i januari, det betyder tillgång till ridhus VARJE dag.
Helt underbart!
Då ska jag och Tesa trimma som bara den.

I morrn kväll blir det middag med Ljusexperten, kanske utgång efter det med Tesa. Får se hur pigg jag känner mig.

Jag trivs så grymt bra på jobbet, var på nya lokalen och kikade. Den blir så fräsch och häftig!
Längtar till invigning och första arbetsveckan.

Sköt om er därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0