Kul jul

Julen har passerat med stormsteg, och jag är tillbaka i Västerås.
Ångesten kom som en våg över mig igår kväll, hela flygresan och hela dagen. Men, tillbaka till "verkligheten" och allt som hör till.
Det gick för fort!

I morgon är det tillbaka på jobbet, fixa och dona inför 11/1. Det kommer bli stort!

Har haft det toppen bra hemma, julen, juldagen och annandagen.
Så kul att träffa så många kända ansikten, det händer inte allt för ofta här.
Fick veta ngr som läser min blogg, kul!
Helgen avslutades med skotertävling, kallt men super nice!

Bjuder på bilder från annandagen sedan, hinner inte ikväll för nu väntar sängen.

Två dagars kneg, sedan nyårsfest!

Jag vill hinna shoppa på rean, men när ska jag hinna?!
Ska försöka ta mig tid i veckan, annars blir det lördag.
Men jag hatar att shoppa på lördagar, då är man ju inte direkt så ensam.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0