Första utkastet

Har fått se den första kladden på affischen, kommer bli häftigt!
Haha!

Annar så rullar det på som vanligt, känner mig bara lite stressad.
-Mkt på jobbet
-Stallet och kära B
-Snart jul, massa fix
-Spinningpasset ska börja bli klart
-Ska fixa musik till gymmet
Och framförallt hinna med mig själv och min sambo.
Allt utom jobbet ska hinnas med på min fritid, det vill säga ca 5 timmar på kvällen.
Räknar jag bort tiden i stallet, ca 3 timmar, beroende på om jag har kvällen eller ej, så är det inte mkt tid över till annat.
Men jag hinner med det, det har ju funkat förut!

Underbara Tesa tog hand om Boggi idag, och fixade middagen jag tagit på mig! Du är guld värd!! <3

Så jag fick mig ner på stan, skulle köpa de sista klapparna, men en är omöjlig att hitta.
Ska lösa det iaf, annars fixar Lina.

Mors HG, jag undrar vad han önskar sig???

Men annars är jag klar, ska bara slå in allt också, och frakta med dem på flyget.
En vecka och en dag kvar, innan vi landar i Lycksele.

Hälsade på Josse i lördags, kikade in huset, så mysigt!!

Nä, nu ska jag fortsätta med musiken.....

Kommentarer
Postat av: Vicky

Men du kompis. Du får skicka julklapparna med oss om du vill, så slipper du kånka med det på flyget? Vi åker ju som du vet söndag-morgon, och det finns ju plats kvar i bilen, det är ju bara ja Tompa & Tyra :) Hör av dig så fixar vi ;) Puss å kram

2008-12-16 @ 19:50:22
Postat av: Alina

Härlig blogg! :)

2008-12-16 @ 19:52:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0