Vad?!

Vad är det med kunder och utförsäljning?  eller reor i största allmänhet,
Helt plötsligt tappar folk vett och etikett, beter sig hur som helst.

Är det ngn knapp som slår om i skallen? Eller är det kanske den "typen" av folk som handlar vid reor.
Jag håller iaf på att koka över, orkar snart inte vara trevlig längre!

1½ vecka kvar, sedan stänger vi igen.

Ikväll ska jag bränna ut de låtar jag lyckats knåpa ihop till spinningen. I morrn bär det av till "studion" å spela in dem på MD:n... men fattas fortfarande 3 låtar, kanske finns ngn där som jag kan knycka.
Efter det en shoppingtur med vickan, sedan jobb till 19 och därefter stallet. Måtte det INTE regna bara.

Ha en toppen kväll

Kommentarer
Postat av: Mor

ler igenkännande

2008-08-27 @ 16:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0