Chicklitt

Jag har fått försmak på att läsa böcker, speciellt chicklittromaner.
Betade av 3st på 3½ dag... som Lina säger; "vart ska jag rita korset?"



Är nu inne på min 4:e, läser inte fullt så effektivt som dom första 3.
Men dom brändes av i kapp med solbrännan. Så nu går det lite segare, men jag läser! Och jag gillar det!
Nu är det "Djävlen bär Prada" som håller mig sällskap då och då, och förgyller min dag lite extra.

Ngr drinkar på hotellet ikväll, men först middag från grillen.
Börjar få lite ångest, vill inte åka och lämna mig kära familj och alla vänner!
Har inte alls gjort så mkt som jag trodde jag skulle hinna göra.

I morgon natt bär det av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0