Nytt....

Helgen har passerat, till största delen har den bestått av jobb...

Jag har äntligen fått upp mina nygamla gardiner, inköpta på RA:s tyger förra sommaren...men jag kan ju faktiskt skylla på trasig symaskin, sedan passar dom här inte in då det är höst/vinter...

Såhär blev det..



Svärföräldrarna var över på middag igår, god mat och trevlig sällskap...

Men största överaskningen stod Anna Lidgren för!! :) Inte varje dag man träffar henne, och ett känt ansikte i stan!
Riktigt kul, synd bara det var så kort... men ska ta mig iväg till sthlm och hälsa på ngn helg framöver.
Så Anna: Vi ses snart igen! :D

insåg att jag inte måste jobba 12 dagar i sträck, på torsdag är det ju stängt! Så bara 3 dagar kvar innan jag är ledig.
Sedan kommer pappa och Joel på torsdag kväll, så till helgen blir det full rulle..

Grattis igen syster till din placering!

Filar på min tatuering... har äntligen en idé!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tack själv! du måste kolla på en helg när du kan komma och hälsa på..=) kram kram

2008-04-28 @ 19:34:58
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0