För ung?

Fick en lustig fråga från en liten pojkspoling som var inne i butiken.

 -Är inte du för ung för att jobba här?
Hmmm, ser jag så ung ut eller? haha!

Dagen började med ett seminarium med en väldigt duktig kvinna, Susanne Einhorn. Beteendevetare och jobbar med många stora butikskedjor. Fick mycket nytt att använda mig av i butiken, så när jag sedan gick till jobbet var jag on fire!
Full med ny energi! och det visade resultat på en gång, men man är ju en grymt bra säljare!

Annars har jag inte gjort så mkt mer än att jobba idag, gick hem 21:00, omhänging i butiken.
Nu är allt snyggt och prydligt, eller snyggare och prydligare. Var inte fy skam tidigare.
Så med ömma fötter slänger jag mig i sängen, och tackar för en givande dag.

Ser fram emot morgondagen, nya intryck och nya möten. :)

Tänk på att vi speglar av oss på andra människor, ett leende möts av ett leende tillbaka.
Så le och gör en annan människa glad, det ger dig glädje i retur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0