Felringning...

haha!! ringde fel idag när jag skulle ringa till en go vän!
har ju en lånetelefon och inget stämmer i min kontaktlista.. 
På moderna telefoner kan man ju spara flera nummer på en kontakt, vilket som var gjort i det här fallet.
Men på den här stenålders telefonen så finns inte den funktionen.

Iaf så kom namnet upp på rätt person, men jag kollade aldrig numret utan tog för givet att det var mobilummret.
Men så fel jag hade, ringde ett gammalt hemnummer som jag aldrig tagit bort tidigare. Var skitglad i hågen och började prata på som bara den, för hon lät ju precis som den jag trodde jag ringde till.

Men började sedan inse att hon inte verkade fatta vem jag var. hahaha..
Jag frågade -hör du vem det är?
Hon: Näe
Jag: Men det är ju Fanny
Hon:eh, känner ingen Fanny.....
Jag: Oj, ööööh.. vart har jag kommit då!? HAHAHA

jaja, vi snackade lite och diskuterade hur lätt det är att missta sig... Fick oss ett gott skratt!
Kanske fick jag bjuda er på ett? :)

Må gott


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, vem ringde du till egentligen?!

2008-04-08 @ 18:50:50
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0