barnvakt..

så var planen för helgen, men lilla Tilde fick feber, 39.5.. Så vi skippade dom planerna.
Nu sitter jag här i min ensamhet istället, lite förkyld. M är ute och kör cross, så han blir nog borta till middan kaske.
Har kört igång en maskin med tvätt, nå mkt mer har inte gjort än så länge. 
Funderar på att kanske ta en promenad i det fina vädret.

Nu har jag bestämt mig! ska läsa upp mina IG på komvux nu. :)
Ska skicka in pappren på måndag, första kursen börjar i maj om det är tillräckligt många som sökt.
Då slipper jag ha det hängandes över mig....

Kanske ska börja fundera ut vad jag vill bli när jag blir stor!? Vad vill jag plugga? Vill jag stå i en butik resten av mitt liv, eller vill jag åstakomma ngt mer? 

 

Kommentarer
Postat av: Mor

Ett klokt beslut tjejen!! Så får du det avklarat!!

2008-04-05 @ 19:42:25
Postat av: vicky

hej!ja det är tråkigt.Vad kul att du ska plugga=)ser framemot att börja plugga jag med.Sköt om dig.kram från oss

2008-04-07 @ 10:30:39
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0